S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

» Časté otázky

Prečo by som mal nakúpiť práve v tomto eshope?

Pretože väčšinu ponúkaného tovaru máme na sklade, skladové zásoby sú pravidelné aktualizované, čiže je minimálne riziko, že si objednáte tovar, ktorý je už vypredaný. Pri tovare na objednávku je uvedená časová dostupnosť, viete kedy vám balík reálne dorazí. Na zaplatenie prevodom máte až 3 pracovné dni. 99% objednávok je odosielaných do 24 hodín. O odoslaní balíka ste vždy informovaný emailom. Máme skúsenosti aj so zasielaním tovaru do zahraničia.

Kde nájdem recenzie o tomto eshope?

Recenzie nájdete na Heureke a aj na Modrom koníkovi.

Ako zistím, že tovar máte na sklade?

Pri každom tovare je uvedená dostupnosť. Pokiaľ sa pri produkte nachádza informácia "na sklade 1 ks", v tomto prípade máme na našom sklade 1 ks. Ak je uvedená dostupnosť "na objednávku, do 3 pracovných dní", tovar je na sklade u dodávateľa, v prípade objednávky ho budeme mať do 3 pracovných dní na sklade a následne vám ho odošleme.

Môžem si objednať viac kusov ako máte na sklade?

Áno, je možné objednať si aj viac kusov tovaru, o jeho dostupnosti budete informovaný emailom. Neplatí pre značky Boikido a Tiny Love.

Ako dlho trvá odoslanie objednávky?

Pokiaľ si objednáte tovar, ktorý máme na sklade, tak v prípade dobierky bude odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade platby na účet, bude odoslaný najneskôr do 24 hodín (pracovný deň) od pripísania peňazí na účet. Pri tovare na objednávku, ak je uvedené "na objednávku do 3 pracovných dní", bude odoslaný najskôr 4. pracovný deň.

Zasielate balíky aj do zahraničia?

Pokiaľ máte záujem o zaslanie tovaru do zahraničia, kontaktujte nás emailom a následne vám bude vypočítaná cena dopravy. Pri zasielaní do zahraničia nie je možné platiť na dobierku.

Môžem si doobjednať tovar, ak som už odoslal objednávku?

Tovar je možné vložiť do existujúcej objednávky pokiaľ ešte nebola expedovaná. Svoju požiadavku napíšte emailom na info@mamfilipa.sk

Zasielate informáciu o odoslaní balíka?

Áno po odoslaní balíka zasielame správu o jeho odoslaní na email, ktorý ste uviedli v objednávke. Súčasťou emailu je aj číslo balíka a dodací list.

Môžem si určiť dátum odoslania balíka?

Áno požiadavku napíšte do poznámky v objednávke?

Čo mám robiť ak prišiel poškodený balík?

Nepreberajte ho.

S tovarom nie som spokojný môžem ho vrátiť?

Áno tovar môžete vrátiť do 14 dní a následne vám budú vrátené peniaze. V tomto prípade je potrebné vypísať formulár "Odstúpenie od kúpnej zmluvy", ktorý nájdete v Obchodných podmienkach a zároveň je zasielaný aj ako príloha automatického emailu pri vytvorení objednávky. Pred odstúpenám nás kontaktujte emailom na info@mamfilipa.sk.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

V prípade reklamácie, vyplňte Reklamačný protokol, ktorý nájdete v Obchodných podmienkach aj v prílohe automatického emailu pri vytvorení objednávky. Formulár zašlite spolu s tovarom. Pred uplatnením reklamácie nás kontaktujte emailom na info@mamfilipa.sk.

Nenašiel som odpoveď na svoju otázku.

Otázku zašlite na email info@mamfilipa.sk