S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Časté otázky

Pre uskutočnenie nákupu nie je potrebná registrácia, avšak pokiaľ sa zaregistrujete získate prehľad o priebehu vybavovania Vašej objednávky a zároveň pri uskutočnení ďalšieho nákupu nemusíte opätovne zadávať Vaše kontaktné údaje.

Postup:

-Pre vloženie tovaru do košíka stlačte tlačidlo "kúpiť", ktoré sa nachádza pri každom produkte. Pred vložením tovaru do košíke môžete zmeniť počet kusov, prednastavený je 1 ks. Po stlačení tlačidla "kúpiť" sa Vám zobrazí košík s Vami vybraným produktom. Počet objednávaných kusov je možné zmeniť aj v košíku, resp. môžete produkt vymazať stlačením na červený krížik pri tovare.

-Pokiaľ chcete ďalej nakupovať stlačte sivé tlačidlo "pokračovať v nákupe", ak je Váš nákup úplný vyberte spôsob dopravy a spôsob platby, a pokračujte tlačítkom "objednať".

-Vyplňte všetky povinné osobné údaje.

-Odsúhlaste obchodné podmienky a odošlite objednávku.

- Po odoslaní objednávky Vám príde na email, ktorý ste zadali, jej súhrn a zároveň údaje k platbe, ktoré použijete ak ste zvolili platbu na účet.


Tovar zasielame najneskôr do 5 pracovných dní, pokiaľ nie je pri tovare uvedené ináč. Doprava trvá zvyčajne 1 pracovný deň pri voľbe kuriéra GLS, pri voľbe dopravy cez Slovenskú poštu 1- 4 pracovné dni.

Ak nebude možné tento termín dodržať, budeme Vás včas informovať.

Časté otázky

Ako zistím, že tovar máte na sklade?

Pri každom tovare je uvedená dostupnosť. Pokiaľ sa pri produkte nachádza informácia "na sklade 1 ks", v tomto prípade máme na našom sklade 1 ks. Ak je uvedená dostupnosť "externý sklade, do 3 pracovných dní", tovar je na sklade u dodávateľa, v prípade objednávky ho budeme mať do 3 pracovných dní na sklade a následne Vám ho odošleme.

Ako dlho trvá odoslanie objednávky?

Pokiaľ si objednáte tovar, ktorý máme na sklade, tak v prípade dobierky Vám bude odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň. V prípade platby na účet, bude odoslaný po pripísaní peňazí na účet. Pri tovare na objednávku, ak je uvedené "na objednávku, 3-5 pracovných dní", bude odoslaný od 3. do 5. pracovných dní od potvrdenia objednávky.

Môžem si doobjednať tovar, ak som už odoslal objednávku?

Tovar je možné vložiť do existujúcej objednávky pokiaľ ešte nebola expedovaná. Svoju požiadavku napíšte emailom na info@mamfilipa.sk

Zasielate informáciu o odoslaní balíka?

Áno po odoslaní balíka zasielame správu o jeho odoslaní na email, ktorý ste uviedli v objednávke.

Môžem si určiť dátum odoslania balíka?

Áno požiadavku napíšte do poznámky v objednávke?

S tovarom nie som spokojný môžem ho vrátiť?

Áno tovar môžete vrátiť do 14 dní a následne Vám budú vrátené peniaze. V tomto prípade je potrebné vypísať formulár "Odstúpenie od kúpnej zmluvy", ktorý nájdete v Obchodných podmienkach. Pred odstúpenám nás kontaktujte emailom na info@mamfilipa.sk.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

V prípade reklamácie, vyplňte Reklamačný protokol, ktorý nájdete v Obchodných podmienkach a zašlite nám ho spolu s tovarom. Pred odstúpenám reklamácie nás kontaktujte emailom na info@mamfilipa.sk.